Angajații sau foștii angajați ai instituțiilor și societăților comerciale existente sau aflate în faliment ale căror fonduri arhivistice se află în gestiunea S.C. Best Archive S.R.L., pot solicita elaborarea și eliberarea unor documente necesare întocmirii sau completarea dosarului de pensie.
Certificatele pot fi solicitate astfel:
- Personal, la sediul societații S.C. Best Archive S.R.L.
Solicitarea trebuie să conțină următoarele date:
- Nume (nume anterioare) Prenume;
- Codul Numeric Personal;
- Domiciliul respectiv adresa corespondență;
- Nr.telefon;
- Denumirea fostului angajator
- Perioada pentru care se solicită certificatul
- Funcțiile deținute și secțiile, departamentele unde s-a lucrat;
- Scopul solicitării datelor;
Documente obligatorii ce trebuie anexate la cererea:
- Copie B.I./C.I.;
- Procură/Împuternicire notarială (dacă este cazul);
- Copie carte de muncă;
- * Declarații obligatorii;
- * Acord privind accesarea datelor cu caracter personal;
Subsemantul/a (Numele petentului), declar că informațiile furnizate sunt complete și corecte în fiecare detaliu.
Subsemnatul/a (Numele petentului), declar pe proprie răspundere, sub sancțiunile aplicate faptei de fals în acte și declarații că sunt titularul dreptului de a solicita, de a utiliza și de a avea acces la aceaste informații și ca datele furnizate mai sus sunt reale.
Nota: S.C. Best Archive S.R.L are dreptul de a solicita în scopul verificării și confirmării celor prezente și alte date suplimentare.
La depunerea cererii este necesar achitarea taxelor de cercetare și administrare conform Dispoziția nr. I/1/17.01.2025 a Directorului Arhivelor Naționale.
La eliberarea certificatului / certificatelor solicitate este necesară confirmarea achitarii taxei / taxelor aferente acestora. Calculul se face în funcție de perioada efectiv eliberata pentru care sunt întocmite conform tabelului de mai jos:.
SERVICIU ARHIVISTIC | UNITATE DE MĂSURĂ | TOTAL LEI FĂRĂ TVA | TVA | TOTAL LEI CU TVA | |
---|---|---|---|---|---|
A | Tarif administrativ fix, constând în efectuarea următoarelor operațiuni care se desfășoară în vederea soluționării cererilor: primire/îndrumare petent, înregistrare cerere, efectuare conexări, repartizare, cercetare instrumente de lucru, calcule costuri solicitant/întocmire înștiințări de plată), scădere/clasare cereri | 1 cerere | 101 | 19,19 | 120,19 |
B1 | Tarif cercetare în vederea întocmirii adeverinței din care să rezulte veniturile brute, sporurile, adaosurile, primele, indemnizațiile, orele suplimentare, acord/zilieri sau drepturi salariale acordate altele decât din contractul individual de muncă | 1 an cercetat | 144 | 27,36 | 171,36 |
B2 | Tarif eliberare adeverință din care să rezulte venituril brute, sporurile, adaosurile, primele, indemnizațiile, orele suplimentare, acord/zilieri sau drepturi salariale acordate altele decât din contractu individual de muncă | 1 an eliberat | 41 | 7,79 | 48,79 |
C1 | Tarif cercetare fix în vederea încadrării atestării grupa de muncă | 1 an cercetat | 45 | 8,55 | 53,55 |
C1 | Tarif eliberare fix în vederea încadrării atestării grupa de muncă | 1 an eliberat | 9 | 1,71 | 10,71 |
D | Tarif eliberare document original proprietate solicitantului (carnet de muncă, acte stare civilă diplome școlarizare etc.) | 1 document | 101 | 19,19 | 120,19 |
E | Tarif cercetare în vederea eliberării de copii/extrase | 1 pagină | 14 | 2,66 | 16,66 |
F | Tarif eliberare copii/extrase | 1 pagină | 5 | 0,95 | 5,95 |
- 1 . Tariful total este compus din:
- Taxă administrativă
- Taxă de cercetare pentru numărul de ani solicitat de petent
- Taxă de eliberare pentru numărul de ani identificați în urma cercetării.
- 2. Nu se percepe taxa negație in situația în care o.e.p.s.a. nu deține fondul arhivistic din care sunt solicitate certificate/copii/extrase